Witam serdecznie.
Jestem osobą posiadającą doświadczenie w pracach biurowych oraz wykonywaniu zleceń przez Internet. Do tej pory, w skład wykonywanych przeze mnie zadań wchodziły wypunktowane poniżej czynności:
• prowadzenie, obsługa sklepu internetowego
• wystawianie aukcji na Allegro i innych serwisach aukcyjnych oraz ogłoszeniowych (np. Gumtree, tablica.pl)
• tłumaczenia angielskich książek, pism itp.
• obsługa skrzynki e-mail
• umawianie spotkań
• bardzo dobra znajomość Microsoft Word, Power Point, Excel trochę słabiej ale poradzę sobie
• redagowanie artykułów, relacji, wywiadów itp.
• prowadzenie stron internetowych, fanpage na facebooku oraz wpisy na innych serwisach społecznościowych (twister, instagram itp.)
• obsługa maszyn biurowych
• tworzenie baz teleadresowych
• i inne – proszę o kontakt
Oferuję rzetelność oraz profesjonalizm. Podejmuję się zarówno pojedynczych zleceń, jak również jestem otwarty na stałą współpracę. Ceny ustalamy i negocjujemy indywidualnie. Zachęcam do kontaktu. Jestem otwarty na wszelkie propozycje, także dotyczące usług, które nie są wyżej wymienione.